We willen in alles zorgvuldig met u omgaan, ook als het uw privacy betreft. Deze is bij ons volledig gewaarborgd. Ook hebben we een solide klachtenprocedure.
Komt u of uw kind bij ons in behandeling dan houden we een cliëntdossier bij. U kunt dit dossier altijd inzien. Zonder uw toestemming verstrekken we geen informatie aan derden, zoals huis- en bedrijfsartsen. Voordat we starten met de behandeling, ondertekent u een behandelovereenkomst waarin onder andere staat dat we uw privacy waarborgen.
Volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) mogen alleen noodzakelijke persoonsgegevens van u gevraagd worden. Alleen met uw uitdrukkelijke toestemming gebruiken we deze.
Ons streven is om u zo goed mogelijk te helpen. Wij willen dat u zich gehoord, gezien en begrepen voelt. Soms kan het echter gebeuren dat u ontevreden bent over uw behandeling of de juiste klik met uw behandelaar mist. Laat het hem of haar weten zodat jullie met elkaar naar een oplossing kunnen zoeken.
Wanneer u er niet uitkomt, kunt u contact opnemen met onze GGZ-manager Maartje Timmerman. Zij zal er alles aan doen om samen met u en de behandelaar tot een oplossing te komen. Komt u er niet uit dan kunt u dit doen: